Жол инфрақұрылымын дамыту — Ақмола облысының басты міндеттерінің бірі болып қала береді. Өңір арқылы еліміздің астанасынбасқа аймақтармен байланыстыратынстратегиялық тасымал артериялары өтеді.
Облыс әкімі Марат АхметжановтыңОрталық коммуникациялар қызметінде өткенбрифингінде мәлімдеуінше, соңғы үш жылдаөңірде шамамен 2,5 мың шақырым жолсалынды немесе жөнделді. Биылғы жылы ғана900 шақырым автожолға жөндеу жұмыстарыжүргізілген, соның ішінде ірі магистральдармен ауылдық бағыттар бар.
Ауылдық елді мекендерде жол жөндеужұмыстары бұрын-соңды болмаған қарқынменжүріп жатыр — 60 астам ауыл қамтылған. Жаңажабын тек облыс орталығы Көкшетауда ғанаемес, сонымен қатар Қосшы, Талапкер, Қоянды, Қараөткел, Қаражар, ЫбырайАлтынсарин, Державинск, Зеренді және тағы да ондаған елді мекендерде салынды.
«Биыл жол салу және жөндеужұмыстарына облыс бюджетінен 115 миллиард теңге қарастырылды. Оның 65 миллиарды жергілікті маңызы бар жолдар мен ауылдықкөшелерді жөндеуге бағытталған. Алдыменбұрын басталған жобалардың жүзегеасырылуына ерекше назар аударылды», — дедіМарат Ахметжанов.
Сонымен қатар, алдағы жылдары өңірдеүлкен жол жаңарту жобалары басталады. Президенттің тапсырмасымен іске асатын«Орталық–Батыс» транзиттік көлік дәлізіжобасы астана мен Транскаспий бағыттарынАрқалық, Торғай және Иргіз арқылыбайланыстырады. Оның Ақмола облысындағыучаскесінің ұзындығы 350 шақырымнан асады.
«Ақмола облысы үшін жолинфрақұрылымын дамыту стратегиялық мәнгеие, өйткені өңір арқылы елорданы басқааймақтармен байланыстыратын ең маңызды тасымал артериялары өтеді», — деп атап өтті облыс әкімі.
Осылайша, Ақмола облысы қазақстандықкөлік орталығы ретінде өз мәртебесін біртіндепнығайтуда.
